SAMPURU
Hyper-Realistic Leadership Assessment
Το SAMPURU αποτελεί ένα Leadership Assessment, το οποίο εφαρμόζεται ιεραρχικά σε ρόλους από Managers έως CEOs σε εταιρικά οργανωμένα περιβάλλοντα.
Ο υποψήφιος καλείται να συμμετάσχει σε ένα υποθετικό σενάριο διαχείρισης κουζίνας ιαπωνικού εστιατορίου, με πολλές μεταβλητές.
Το σενάριο χωρίζεται σε δύο στάδια. Στο πρώτο, ο υποψήφιος καλείται να υποδυθεί τον ρόλο του νέου General Manager γνωρίζοντας πως στοχεύει στο τρίτο αστέρι Michelin, διοικώντας μια δυσλειτουργική ομάδα. Στόχος είναι να αξιολογήσουμε πώς προσεγγίζει την ομάδα αυτή, ώστε να καταφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Στο δεύτερο στάδιο, καλείται να ενημερώσει την ομάδα του πως δεν κατάφεραν να περάσουν επιτυχώς την αξιολόγηση για το τρίτο αστέρι Michelin και σκοπός είναι η εκτίμηση των δεξιοτήτων του στη διαχείριση των αντιδράσεων και των εντάσεων.
Όπως κάθε Leadership Assessment, χρησιμοποιείται ως εργαλείο για την πρόσληψη, την προαγωγή και την εσωτερική ανάπτυξη των στελεχών μιας εταιρείας.
Διάρκεια: 2 ώρες
Αντίκτυπος & Οφέλη
-
Αξιολόγηση Πραγματικής Συμπεριφοράς: Παρατηρείται η συμπεριφορά του ηγέτη σε στρεσογόνες και περίπλοκες καταστάσεις, παρέχοντας αυθεντική εικόνα για τις οργανωτικές και ηγετικές του δεξιότητες
-
Προσδιορισμός βασικών δεξιοτήτων: Βοηθά στον εντοπισμό βασικών δεξιοτήτων ηγετών, όπως η διαχείριση του άγχους, η επίλυση προβλημάτων, η γρήγορη λήψη αποφάσεων και η αποτελεσματική επικοινωνία με διαφορετικές προσωπικότητες συναδέλφων
-
Άμεσο και εποικοδομητικό feedback: Παρέχει άμεσο feedback σχετικά με τα δυνατά και τα τρωτά σημεία των ηγετών επιτρέποντάς τους να προσαρμόσουν προληπτικά τη συμπεριφορά τους και να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους
-
Προσωπική Ανάπτυξη: Προωθεί την προσωπική ανάπτυξη των ηγετών εντοπίζοντας συγκεκριμένους τομείς βελτίωσης και εστιάζοντας στην ενίσχυση των δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική διαχείριση δύσκολων καταστάσεων
-
Καλύτερη Επιλογή και Προώθηση: Διευκολύνει την επιλογή και την προώθηση των ηγετών που ταιριάζουν καλύτερα στις συγκεκριμένες προκλήσεις του οργανισμού, ενισχύοντας έτσι την συνολική ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει τους στόχους της
-
Αυξημένη αυτοπεποίθηση και κίνητρο: Αυξάνει την εμπιστοσύνη των ηγετών στην ικανότητά τους να διαχειρίζονται περίπλοκες καταστάσεις, ενώ ενισχύει τα κίνητρά τους ν' αναπτύσσουν συνεχώς τις δεξιότητές τους και να συμβάλλουν στην επιτυχία της ομάδας και του οργανισμού.